Onsdag

Kära bloggen.
Idag har jag bara legat i soffan, igen, haha. Men idag hade jag anledningen "ont i halsen". Imorgon får jag dock släpa mig iväg till skolan, man har helt enkelt inte tid att vara sjukt, då missar man så mycket. Så det går inte.

En kul grej var att jag fick tillbaks mina älskade jeans idag. Jag har varit helt handikappad utan dem, känns det som. Dags att köpa fler jeans kanske? Köpa fler par snygga jeans iallafall, men det får vänta en stund. Nu finns det viktigare grejor på "måste ha-listan". Som tex concealer, det lär behövas dessa kalla,mörka och ruskiga vintermornar, för att täcka de enorma påsarna under mina ögon. & en ny parfym, min kära armani "she" (som jag tror den heter, ni vet den som ser ut som en guldaktig dildo, nästan), börjar ta slut. Min mor har nämligen upptäckt hur fanastiskt gott den lukar, och använder den flitigt. Hon säger att jag är skyldig henne det eftersom jag brukar låna halsdukar och mascara av henne.
Mina älskade jeans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0