tipsar!

ag är hemma från Italien och allt sånt. OCH när vi drog förbi Tyskland köpte jag typ världens bästa lilla sak! Det är ett nackellack som verkligen är som en fransk manikyr på flaska! Tar bort allt gult och ser naturligt ut. Blir faktiskt helt sjukt bra! Märket är misslyn och lacket heter super whitener. Det kostade cirka 50 kronor. Jag hoppas att detta finns i sverige!!
Det är bättre än vad det ser ut att vara på bilden!!
I alla fall! Dålig uppdatering beror främst på att jag bott i Åmmeberg ett tag, men också på typ.. lathet? Men igår var det tjejkväll med Amanda, Jenny och Emma :) Trevligt trevligt!! Idag har jag ägnat min tid åt att fullfölja bytet av rum :) Nu är allt klart och jag bor i brorsans gamla rum. Det var allt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0