Världens bästaste pappa

Hej bloggen.. Nu har jag läst och läst och läst till mitt svenskprov som kommer äga rum imorgon men inte fan går det in! Nu ska jag ta en paus för att tycka synd om mig själv!!
En kul sak är ju att pappa skulle köpa med sig en iPhone 4s hem till mig idag :D Jag har världens bästa pappa, om ni undrar. Han är starkast i världen och är lite utav en hjälte. En gång räddade han en killes liv på en scouthajk, killen knackade på en ruta och rutan gick sönder och skar upp hans pulsåder. Då kom pappa till undsättning och räddade honom! Seeeeen spenderar pappa dagarna med att ta fast otäcka pedofiler och våldtäktsmän.
Så jag kanske inte ska tycka synd om mig själv egentligen.. Jag har världens bästa föräldrar, en gosig katt som sitter här och gör mig sällskap och snart en helt okej ny telefon. Det finns ju dom som har det värre, faktiskt.
Dessutom står jag snart(om cirkus 2 månader) på Floridas vita stränder och chillar lite, återigen: Det finns dom som har det värre.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Alltså..... hälsa florida från mig!

2012-04-19 @ 18:31:03
URL: http://luxuriousss.blogg.se/
Postat av: josefin

sen är du ju faktiskt jävligt snygg !!! <3 <3 finns vi som hare värre

2012-04-20 @ 09:07:55
URL: http://josefinks.blogg.se/
Postat av: Matilda

Josse, det är inte ett dugg synd om dig med dina Jolie-ögon och din naturligt autotunade sångröst!!!!!



Jenny, hälsa New York från mig!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-20 @ 16:41:42
URL: http://matildanyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0