Tisdags tråk!

Okej, här sitter jag och skriver en analys om de koloniala stormakterna Spanien och Portugal. Mmmmmmm! Jag vet, asroligt! Har fått ihop cirkus en halv sida. Jag varvar plugget med cola och modebloggar, kommer väl bli klar 23:59 nångång.
Önskar att någon kom och tog mig i handen och sa "Kom, nu ska vi åka och shoppa och jag ska betala allt, plus att jag ska skriva din uppgift åt dig sen". "Och jag ska bjuda dig på en buffé med massa skaldjur och vinägerchips och allt annat gott som finns". "Och jag ska massera dina fötter". Japp, det önskar jag!
Lägger upp en slumpmässigt utvald bild som grädden på moset för detta inlägg, bara för att dra ut på pluggandet lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0