wake up call

Idag efter skolan hängde jag med Josefin till Örebro för liiite shopping, även fast jag inte hade råd(tack pappa). I alla fall, jag var inne i nån skum butik och hittade en militärjacka, som jag så länge velat haft! Så snyggt!!!!! Så ett tag var jag nöjd och tillfredsställd!

Min tillfredsställelse övergick dock i sorg och skam när jag läste en blogg, där det var länkat till Petas hemsida och där det fanns en lista över massa företag som använder sig av djurförsök!
Kolla in listan som jag kommer länka till längst ner i detta inlägg! Såååå många företag är med! Ta en funderare vet jag! Jag själv upptäckte att en hel del produkter jag använder är testade med djurförsök!! Vilket är bajs och jag skäms!! Det ska jag försöka ändra på!! Jag vill inte stödja eller gynna djurförsök!! Om någon vet några bra produkter som INTE testas på djur: HÖR AV ER!!
http://www.peta.org/living/beauty-and-personal-care/companies/search.aspx?Testing=1&Range=0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0